18.7.2013

So I almost bought a bus

Noin kahdelta aamulla viime yönä kotiuduin roadtripiltämme hyvin väsyneenä mutta iloisena. Ajettiin siis Tampereen ja Tuurin kautta Powerparkin huvipuistoon. Ensimmäinen yö till nukuttua teltassa, Tuurin leirintä alueella. Ja olin todella järkyttynyt kun minulle selvisi että ei se tuuri ollutkaan mikään ostoskeskus vaan kyläkauppa...!

Seuraavana päivänä jatkettiin matkaa powerparkkiin ja huonon sään takia se päivä kului enimmäkseen ajeluun ja chillailemiseen. Samasta syystä nukkuttinkin asuntovaunussa, kun Janan isä sekä veli sattui sopivasti olemaan paikan päällä.

Powerparkissa päivä sujui todella hyvin, pitkistä jonoista sekä kovasta tuulesta huolimatta. Käytiin syömässäkin vähän hienommassa buffet ravintolassa, kun missään muualla ei ollut tilaa meille. Samaisena iltana lähettiinkin sitten jo kotia kohti ja ajettiin koko matka takaisin, vain yhdellä pysähdyksellä Tampereella. Missä tavattiinkin Topsun kaveri Aleksi, kenen kannsa käytiin yö safkalla mäkissä.

Mutta koko matkan ehkä oudoin, mutta kans hauskin tapahtuma sattui kotimatkan aikana.  Nimittäin siinä ajellessa meidän edessä ajeli sellianen aika hidas, keltainen bussi. Huomattiin että se oli myynissä 500eurolla, joten mehän soitettiin heille ja kysyttiin asiasta.(vaikka eka se meni heidän kaverille ketä antoi sitten oikean numeron) Ihmeteltiin miten se muka voi olla niin halpa. Mä oisin kyllä sen halunnu ostaa, mutta äiti ei ollut ihan samaa mieltä kanssani. Se oli kyllä niin hauska puhelu ettei mitään rajaa :-D Kun ajettiin ohi vilkutettiin heipat. Kohta he soittivatkin takaisin ja halusivat tavata meidät Tampereella ja niinhän me tehtiin... He osottautuivat olemaan Country bändi, nimeltä Tane and the boys, ja oikein mukava porukka! Oikeesti se kaikki oli niiin randomia!!

Tänäänkin on ollut hyvin kiireinen päivä kun ensin treffasin Addea ja jenkeistä kotoisin olevaa vaihtarin nimeltä Lydia. Meillä oli todella hauskaa ja saatiin nauraa mahat kippurassa yhelle feissarille, ketä tuli meille rupattelemaan.

Jälkeenpäin kävin Trinen kansda subilla ja vaihtamassa vähän kuulumisia. Sen jälkeen näin Roxya nopeesti viimeistä kertaa 10 kuukauteen, koska hän lähtee vaihtoon. :-(

Janica

1. Hihiii meill olikyll just hauskaa :DD ja kyllhä tost videost iha hybä tuli ;))

1. Nii olikin! :) Njoo mut ois voinu olla paremkikin...