28.7.2013

Almost ready for take off!

Pikapika päivitystä luvassa! Meikä onkin jo kohta matkalla Helsinki-Vantaa lentokentälle ja lennetään Milanoon kavereitten kanssa, missä vietetään yks yö. Mistä mennään maanantaina junalla mun iskän uudelle talolle rajan yli sveitsiin ja siellä ollaan jonkin aikaa. Ja voi jukra oon niin innoissani, tätä matkaa ollaan odoteltu vaikka kuinka kauan. Matkaseurana mulla on mun parhaita kavereita ja myös Milanossa pääseen myös jälleen näkemään paikallisia ystäviäni joihin tutustuin Australiassa ollessani. Eli aivan mahtavat fiilikset, en voi muuta sanoa. :-)

Mutta vähän kans viime ajan kuulumisia kehiin. Torstaina näin illalla Trineä ja mentiinkin sitten ulos viettämään yö muualla, ja mukavaa oli. Eilen olin Topsun kanssa ja chillailtiin stadissa ja nähtiin Wolverine jolla olikin ensi ilta! Ihan hyvä leffa, suosittelen. Jälkeenpäin Topsu tuli meille yöksi nukkumaan. 

Mutta nytten tää tyttö on kohta taas ilmassa joten heippa! Koittakaa nauttia vielä kesästä niin kauan kuin sitä kestää :-).

Janica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti