16.2.2014

Wanhat 2014

En voi käsittää että päivä jota olin odottanut niin kauan on jo takana! Nimittäin vanhojen tanssit. Päivä oli aika pitkälti täydellinen ja kaikki meni ihan putkeen, vaikka hermostuttikin tosi paljon. Olin tosi tyytyväinen mun kampaukseen ja oli ihanaa vihdoinkin saada käyttää mun vanhojen tanssi mekkoani, vaikka se nyt olikin vähän iso... Kuvia mulla on ihan kivasti joten toivottavasti tykkäätte! 

Aamulla meillä oli Mirandan kanssa samaan aikaan ja samassa paikassa kampaaja aika, ihan meidän koulumme vieressä. Mikä kyllä huomattavasti vähensi stressiä ja se oli muutenkin tosi kivaa kun meitä laitettiin valmiiksi yhdessä. Meikkauksen mulle teki ystäväni Nora. Josta tuli tosi kiva!

Meillä oli siis päivän aikana kaksi eri esitystä. Ensin aamupäivästä koululle ja illemmalla sitten ihmisille koulun ulkopuolelta. Molemmat esitykset meni aika pitkälti nappiin. Mun suosikki tanssi on kyllä ehdottomasti tango! Oma tanssikin oli iso menestys vaikka vähän se epäilyttikin ensin. Siinä olikin sitten aika paljon luppo aikaa niin käytiin työttöjen kanssa syömässä. 


Ihanaa kun on nyt hiihtoloma, ja pääsee vähän ottamaan taukoa kaikesta koulu stressistä. Saa nähä mitä kaikkea tulee keksittyä tän loman aikana. :-) Koitan myös postailla ahkerasti, ja kohta onkin tiedossa vielä jatkoista postausta!


Janica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti