8.6.2013

A new start

Eli tästä se nyt lähtee. Uusi blogi, ja uudet kujeet! Suurin osa teistä varmaan tuntevat minut vaihtari-blogistani, mutta esittäydympä nytten kuitenkin.

Nimeni on Janica, olen 17 vuotias ja asun Helsingissä. Äskettäin palasin kotiin Australiasta, missä vietin kokonaiset 11 kuukautta. Oon suomenruotsalainen ja käyn erikoislukiota Töölössä.

Olen pirtsakka, elämää täynnä, huumorintajuinen, ystävällinen ja hyvin sosiaalinen ihminen. Mulla on pää pilvissä, mutta jalat maassa. Tylsistyn helposti, enkä jaksa pysyä paikoillani kauaan. Osaan nauraa itselleni ja yleensä  selviän kaikesta huumorilla. Tulen toimeen kaiken laisten ja ikäisten ihmisien kanssa ja olen avoin uusille asioille.

Intohimoihini kuuluu mm valokuvaus, ratsastus, musiikki, festarit sekä konsertit, shoppailu, juhliminen, lukeminen, matkustelu, muut kulttuurit, syöminen, eläimet ja laskettelu.

Mulla on iso ihana kaveripiiri, enkä vaihtaisi ketään heistä pois. Ystävät on mulle kaikki kaikessa ja rakastan heitä kovasti. 

Rakastan matkustelua yli kaiken. Olen käynyt yli 30 maassa ja Australian lisäksi olen lapsena asunut Hollanissa, Tanskassa, Englannissa sekä Norjassa. Haluan käydä ja nähdä kaikki mahdolliset maat mitä vaan on tarjolla. Mulla on tällaien ikuisesti kestävä matka kuume, enkä koskaan saa tarpeekseni! 

Janica

p.s Tää blogi ei ole vielä valmis, tää tarvii vielä paljon hieno säätöä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti