6.5.2014

The first days of May

Toukokuu on lähtenyt mukavasti käyntiin tosin ehkä vähän viileissä olosuhteissa. Mutta eiköhän tuo lämpö ja aurinko taas kohta tule! Mulla on riittänyt tässä viimepäivinä puuhaa vaikka kuinka paljon mistä olen nauttinut todella paljon. 


On tullut käytyä pariinkin otteeseen elokuvissa. Nähtiin Eeliksen kanssa uusin Captain America ja Se toinen nainen tuli katsottua Mollyn kanssa.  Olen viettänyt aika paljon aikaa perheen kanssa. Messilässä yksi yö, salilla treenaten ja käytiin myös syömässä. Juhlistettiin Roosan synttäreitä tortilla kesteillä ja Trinenkin syntymäpäivän edestä tuli bailattua. Emman kanssa käytiin tänään smoothieilla ja pikkuserkkujenkin luona on tullut käytyä.

Huomenna onkin sitten lähtö Barceloonaan Mirandan kanssa! Oon oottanut tätä matkaa kuin kuuta nousevaa. Tulee jotenkin täydelliseen hetken, ihana päästä kaikesta vähään aikaan pois ja nauttia vain tästä elämästä. Tässä mä parhaillaan vielä pakkailen reissua varten. Niin tyyppillistä että jätän kaiken taas ihan viimehetkeen.. Tunnustaako kukaan muu? :-D


Janica

2 kommenttia: