30.5.2014

Last week at school

Viimeinen viikko koulussa on sujunut aika leppoisissa merkeissä ja siihen on kuulunut paljon kivoja juttuja. Se että kesäloma alkaa huomenna on aivan käsittämätönta. Siis mihin tää kouluvuosi hujahti? Se meni niin nopeasti mutta sitten pitää kyllä miettiä kuinka paljon olen ehtinyt tekemään ja miten paljon on vuodessa ehtinyt tapahtua...Niin onhan sekin aika hullua!


Tiistaina meillä oli koulussa draama esitys! Tää oli siis yksi koulukurssi missäolin mukana ja näytelmä kertoi pakolaisista. Onnistuttiin todella hyvin ja kaikki pitivät siitä ihan valtavasti. Näytteleminen on aina ollut mielestäni hauskaa puuhaa.


Keskiviikkona pidin viimeisen tavallisen koulupäivän jälkeen pienet juhlat meidän vuosilaisillemme. Vaikka sää ei ollutkaan parhaimmasta päästä niin oli kyllä todella hauska ilta! Oli myös ihanaa taas todeta että miten ihana vuosiryhmä meillä on, tulee meilkein ikävä kesän aikana kun tuskin ehdin kaikkia näkemään..:-(


Torstaina oli vapaata jolloin aamu sujui siivotessa ja illemalla käytiin Topsun kanssa leffassa katsomassa Maleficent.


Tänään meidän oli tarkoitus suunnata koulun kanssa rannalle mutta huonon sään vuoksi kateltiin elokuvia ja käytiin bowlaamassa. Mä oon yleensä ihan surkea bowlaamisessa mutta tällä kertaa mä ylitin itseni ihan totaalisesti ja voitin sen pelin! :-D


Koulun jälkeen etsittiin Mollyn kanssa mulle päättäri mekkoa ja kyllähän me sellainen myös löydettiin. Huomenna tuleekin varmaan otettua paljon kuvia niin saatte sitten nähdä että millainen mekko on kyseessä.

Janica

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti