3.10.2015

I'm back!

Hupsista.. Taisi vahingossa tulla pieni tauko tähän bloggaamiseen.. En siis ollut mitenkään suunnitellut tätä, mutta jotenkin olen vain ollut aina liian kiireinen tai väsynyt. Sitä enemmän aikaa veny, niin sitä suuremmaks kasvoi myös kynnys palata postailemaan. Tänään sain otettua nyt itsestäni niskasta kiinni ja täällä mä nyt taas oon. :-D Teki ehkä ihan hyvää tällainen pieni tauko koska nyt on sitten entistäkin enemmän inspiraatiota tähän hommaan. 


Ystäväni Emilia on täällä meillä kyläilemässä Helsingistä tämä viikonlopu ja kivaa on ollut ♥. Käytiin ottamassa tänään asukuvia aurajoella, kun oltiin vähän kiertelemässä keskustaa. Mitäs tykkäätte?


Asu: 
Neule: H&M | Laukku: Mango | Takki: Pimkie | Kengät: Andiamo | Paita ja housut: Bikbok |


Muuten mulle kuuluu ihan hyvää. Olen aloittanut uuden harrastuksen ja ollaan saatu tänne meidän asuntoon myös yksi uusi pieni asukaskin, josta lisää sitten myöhemmin. ;-) Syksykin on päässyt kunnolla käyntiin ja koulussa riittää kiireitä ja on jo sortsit vaihtunut neuleisiin. Elämä on siis alkanut ihan hyvin rullailemaan täällä Turussa. 

Janica

4 kommenttia:

  1. Oi miten upeita kuvia ja ihana toi sun neuletakki !

    http://viiviviljaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja se on kuuluu kyllä myös mun omiin suosikkeihin :-)

      Poista