Meidän olohuone ei ole lähestulkoonkaan valmis ja se ammottaa vielä vähän puolityhjänä.. Olen päättänyt ottaa sen tän vuoden pieneksi projektiksi pistää se kuntoon ja saada siitä hienompi ja kotoisampi. Eksyinkin We heart:iin selailemaan kuvia ja saadakseni vähän inspiraatiota hommaan. Mun mielestä olohuoneessa on tärkeetä, että se näyttää mukavalta ja tunnelmalliselta, niinkuin näissä kuvissa.
Minkä tyylisistä olohuoneista te tykkäätte? Miellyttäkö nämä kuvat teidänkin silmiänne?
Janica