Näytetään tekstit, joissa on tunniste Shopping. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Shopping. Näytä kaikki tekstit

26.1.2016

iPhone 6s Gold


Mulla meni sitten ihan lopullisesti hermot mun iPhone vitoseen.. Siinä alkoi olemaan jo niin paljon vikoja, ettei siinä olisi ollut enää mitään järkeä alkaa korjauttamaan sitä. Päätinpä sitten käydä ostamassa uuden puhelimen. Matkaan tarttui tämä kultainen iPhone 6s ja olen kyllä ollut tähän todella tyytäväinen. Ihanaa kun ei enää tarvitse jatkuvasti kamppailla puhelimen kanssa! 


Janica

12.1.2016

Malta shopping haul

Vihdoinkin pääsen esittelemään teille mun ostoksiani Maltalta! Otin nämä kuvat jo pari viikkoa sitten mutta ne oli vahingossa unohtuneet.. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan! Shoppailtiin aika paljon Maltalla ja suuri osa joululahjoista tulikin hankittua reissulta. Onneksi mukaan tarttui myös pari kivaa juttua itselleni. 



Törmättiin yks päivä ihan vahingossa pieneen kosmetiikkakauppaan nimelta Flormar, josta mukaan tarttui huulipuna, huulikiilto ja luomiväri. Hinnat olivat kaupassa aika edulliset ja nämä tuotteet ovat osottautuneet yllättävän hyviksi! Varsinkin tota huulipuuna on tullut käytettyä aika paljon.

Löysin kaksi suloista koristetyynyä New lookista ja hauskan textitaulun Nextiltä. Nämä kaikki tavarat päätyivätkin makuuhuoneeseeni.


New lookista löytyi myös hyvin pehmeä ja aika räväkän värinen kylpytakki, sekä ihana pieni pörröinen avaimenperä. 

Olen jo kauan etsinyt tämän tyylistä laukkua ja vihdoin sellainen löytyi Stradivariukselta!

Topshop on jo pitkään ollut yksi mun lempikaupoista, tällä kertaa löysin sieltä makeet puhelinkuoret ja ihanan pirtsakkaat alushousut!

Mitäs piditte ostoksista? Löytyykö suosikkia?

Janica

8.1.2016

New camera and speakers

Mulla on ollut käytössä sama Nikon D3100 kamera jo ties kuinka monta vuotta, ja vaikka se uskollisesti on mua palvellut niin oli se jo pakko alkaa myöntää, että se ei enää ole toiminut ihan niin hyvin kuin pitäisi. Esimerkiksi tarkennuksen kanssa on alkanut tulee ongelmia ja kaikki kaverit ja perheenjäsenet aina kiroillut kun sitä ovat käyttäneet.. Muutenkin siitä puuttui paljon ominaisuuksia mitä kameralta tarvitsisin. Elikkä uuden kameran hankinnasta olen haaveillut ja eilen se unelma toteutui! Rajalassa on nimittäin kovat alennus kampanjat meneillään ja siellä sattui just olemaan se kamera jota olen jo kauan harkinnut tarjouksessa. Kyseessä on siis Nikon D5300 järjestelmäkamera. Sen alkuperäinen hinta rungosta on yli 800€ mutta nytten se oli vain vähän päälle 500€! En olisi voinut olla onnellisempi. ♥ Mitä olen nyt päässyt testailemaan niin tää kamera tuntuu ihan täydelliseltä ja ei tekis mieli tehdä mitään muuta kun valokuvata jokaista vastaantulevaa asiaa.. 


Sain iskältä myös vielä niin sanotun bonus-joululahjan, nimittäin maailman suloisimman pienen rosakultaisen matkakaijuttimen. Tällä oli vähän suolainen hinta näin pienelle kaijuttimelle, mutta äänenlaatu tässä on ihan mielettömän hyvä! Jos teillä on etsinnöissä hyvä matkakaijutin niin suosittelen ehdottomasti tätä, löytyy Gigantista ja maksoi 60€. Oon oikeasti kuunnellut tästä musiikkia joka päivä sen hankinnan jälkeen. ♥ 

Janica

20.10.2015

Shopping lately

(Poncho)

Viimeaikoina on tullut vähän shoppailtua.. Tosin suurin osa tavaroista on Stockmannin hulluiltapäiviltä, jossa käytin ainoastaan lahjakortteja joita olen saanut. Nyt mulla onkin ollut pieni ostoslakko joka jatkuu vielä tämän viikon koska Lauantaina tää tyttö lähtee reissuun! Enkä haluaisi tuhlata kaikkia rahojani ennen sitä.. :-) Mutta kerron siitä sitten myöhemmin, nyt niihin ostoksiin!


Oon ostanut varsinkin paljon meikkejä, koska multa on jotenkin päässy häviämään aika paljon muuton aikana. Olikin sitten pakko päästä täydentämään vähän kokoelmaa ja varsinkin kun hulluilta päiviltä sai niin edullisesti! Oon myös innostumaan värittämään, se on oikeesti ihan älyttömän hyvä tapa rentoutua, mulle varsinkin hyvä kun olen jatkuvasti stressaantunut.. Onko täällä ketään muitakin ketä on hurahtanut tähän? :-D


Mitäs tykkäätte? Löytyykö suosikki ostosta?

Janica

15.9.2015

New things


Hei tulin esittelemään teille vähän mun viimeaikaisia ostoksia, tässä onkin mun uudet hankinnat Bulgariasta, mutta myös pari muuta täältä Suomesta. Mulla on kuitenkin suurin osa rahoistani mennyt muuttoon, uusiin huonekaluihin ja muihin tavaroihin tänne uuteen kotiimme joten sen takia ei ole oikein ollut varaa ostella mitään muuta. Mutta vaikka en ole paljoa hankkinut niin olen hyvin tyytyväinen kaikkiin mun uusiin ostoksiini. Kertokaa toki myös mitä te pidätte! Löytyykö mitään suosikki ostosta? :-)

Janica

13.7.2015

New purchases

Noniin vihdoinkin mulla on aikaa raapustaa teille vähän tänne blogiin. Olen elännyt aika kiireistä elämää ja nauttin täysilla lomasta, jolloin blogi on valitettavasti jäänyt vähän taka alalle.. Mutta pieni loma tästäkin teki hyvää ja nyt mulla on entistäkin enemmän motivaatiota kirjoitella teille. :-)

Tajusin etten ole pitkään aikaan esitellyt teille mitään mun viimeaikaisia ostoksia. Syy siihen on varmaan se etten hirvesäti ole mitään ostanut koska yritän tässä parhaillaan säästää rahaa "tulevaisuutta varten".. (Lisää tästä myöhemmin)


Flashtatskat - Cybershop


Sorstipuvut - H&M


Barbie croptop -H&M 


Oranssi huulipuna (kuva vääristää väriä) - Kicks


Mekko - H&M

(Kuvissa ei nyt näy, mutta olen kans ostanut paljon alusvaatteita ja koruja. Korut ovat tällä hetkellä muualla ja en teille nyt viitti mun pikkareita ja rintsikoita alkaa kuvailee... :--D.)

Tänä iltana mä lähenkin pienelle roadtripille kavereitten kanssa, joten palailen sit taas muutaman päivän kuluttua ja toivon mukaan isolla kuvasaldolla!

Mitäs tykkäätte ostoksista?

Janica

22.5.2015

Shopping is cheaper than a psychiatrist

Outfit:
Takki: House collection | Kengät: Andiamo | Huivi: Saatu | Housut: Bikbok


Eilen pistettiin Mirandan kanssa rahaa palaamaan, kun vietettiin monta tuntia kaupungilla kaupoissa juosten. Oli tosi kiva päivä ja molemmat löydettiin paljon uusia asioita. Oli kivaa kerrankin olla ostoksilla edes vähän isomman budjetin kanssa ja oon kyllä tosi tyytyväinen kaikkeen siihen mitä ostin! Tähän postauksen loppuun laitoinkin kuvia kaikista mun uusista ihanuuksista. Mitäs tykkäätte? Löytyyko mitään suosikkia? :-)

Janica

11.4.2015

Some new stuff


Hupaisaa kun mä justiinsa vähän aikaan sitten kerroin harvoin shoppailevani ja tää on jo kolmas ostosposttaus parin viikon sisällä, hupsista :'-D. Me oltiin nimittäin viime viikolla kiertelemässä vähän kaupoissa Annin ja Roxyn kanssa ja nämä tarttuivat mukaan! 


Kaikki (paitsi korvakorut) oli kuitenkin tarpeellisia tai harkittuja ostoksia. Olen jo kauan haaveillut vaaleasta farkkutakista ja olin niin iloinen kun löysin sellaisen ja vielä hyvin istuvan! Tarvitsin myös tolle mun iphonelle oikeasti kuoria, kun mulla on nyt ollut käytössä isän firman kuoret.. Noi on kätevät kun ovat sitten vähän iskunkin kestäviä ja hyviä baarireissuihin, kun kuorten sisäpuolella on pienet lokerot mihin saa mm. narikkakortin.   Uudet arskatkin oli jo hetken ollut ostoslistalla  ja olin katellut näitä jo jonkin aikaa, mulla on muutenkin ennestään vain yhet joita en ole rikkonut. (Näättekös miten hyvä mä olen keksimään selityksiä..:---D) No mutta, mitäs te tykkäätte näistä? 

Janica