Näytetään tekstit, joissa on tunniste Gift. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Gift. Näytä kaikki tekstit

28.12.2015

Mitä pukki toi?

Joulu tuli ja meni. Viettettiin sitä perinteikkäästi isovanhempien luona, syöden paljon ja elokuvia katsellen. Sain joululahjaksi paljon kaikkea kivaa ja kaikki vaikuttivat myös siltä, että pitivät lahjoista joita heille annoin. :-) Mulla on vielä pari lahjaa saamatta, mutta ajattelin kuitenkin tulla jo esittelemään teille mun saamani joululahjat. Mun päälahjani oli se Maltan reissu, joten en odottanut saavani mitenkään hirveästi lahjoja, mutta toisin kävi! Olenkin näköjään ollut kiltisti tänä vuonna ;-)


Mitäs kaikkea te ollette saaneet lahjaksi?

Janica