15.8.2014

Ibiza

Täältä pesee nyt iso Ibizan postaus oikein kertaheitolla, joten varautukaa pitkään postaukseen ;-)! Kuvasin kans videota matkan ajan niin sellanenkin on vielä tulossa.

Lähdettiin matkaan aikaisin aamulla, perillä oltiin sitten siinä neljän maissa. Mikä oli tosi kiva koska ehti vielä tehdäkkin asioita. Hotellimme sijaitsi San Antoniossa, paikka mikä ei ole rauhallisuudestaan tunnettu.. Meidänkin hotellissamme 99% yöpyvistä oli nuorisoa. Ihmisiä oli erityisen paljon briteistä ja kaikki näyttivät siltä kuin olisivat suoraan jostain Geordie Shoresta, haha! Mutta ei siinä mitään, vaikka joittenkin möngerys englantia olikin aika vaikeaa kuunnella..

Mutta kun saavuttiin niin suunnattiin suorinta tietä rannalle uimaan ja oli kyllä ihanan virkistävää! Illemmalla käytiin sitten vielä syömässä ja tarkastamassa baarikatu West end.

Tiistaina meillä oli hyvin vesipainotteinen päivä! Ensiks lähdettiin seikkailee vähän pidemmälle ja mentiin vesipuistoon, missä menikin ihan mukavat pari tuntia...(tosin osa meni nukkuessa). Yöllä mentiin vesibileisiin Es Paradiseen. Ja se oli oikeesti aivan mieletöntä! Dancing in the rain soi ja vettä ruiskutettiin joka suunnasta, lopulta sitä oli niin paljon että klubiin oli kehittynyt uima allas.

Keskiviikkona meillä oli ensin kokoontuminen/etkot rantabaarissa, jonka jälkeen oli vuorossa laivabileet! Mikä oli kyllä kans ihan tosi hauskaa vaikka siinä vähän kuuma olikin. Illemmalla oli jatkot Pachal missä esiintyi Steve Aoki. Oltiin kyllä tosi väsyneitä mutta meidän illan pelasti yks englantilainen porukka ketä piti meitä hereillä. Oli kans tosi makeeta kun kaksi valtavan kokoista robottia alkoi yhtäkkiä tanssimaan lavalla!

Torstaina meillä oli Armin van Buurenin keikka, ulkoilma klubissa nimeltä Ushuaia. Tämäkin paikka (niinkuin kaikki muutkin) oli aivan mielettömän hieno. Käytiin illallisella vasta keikan jälkeen, siinä joskus yhden aikoihin. :--D Espanjan kulttuuriin muutenkin kuuluu että kaikki tehdään tosi myöhään, niin syöminen kuin juhliminenkin.

Perjantaina oli niin ensimmäinen kuin viimeinenkin päivä kun ehdittii loikoilla meidän uima-altaallamme, missä sielläkin oli ihan omat bileet käynnissä, haha. Illalla nähtiin Akon maailman suurimmassa klubissa nimeltä Privelege. Missä oli sellaiset mukavat 12 000 henkeä. Jälleen kerran show oli huikea!

Seuraavana yönä ei nukuttu tyyliin ollenkaan koska meillä oli aikainen herätys. Lähdettiin nimittäin saaren ympärys kiertueella (mistä osa matkasta kyllä nukuttiin). Nähtiin kuiteskin kivasti vähän muitakin osia saaresta ja varsinkin paikka missä lounastettiin oli aivan henkeänsalpaavan upea! Käytiin samalla myös esimerkiksi hippi-markkinoilla ja vanhassa kirkossa.

Illalla olikin sitten viimeisten pippaloitten vuoro. Nimittäin The zoo project. Mentiin molemmat sinne Leopardeina (tosin emppu oli lumileopardi). Ja mulla oli esimerkiksi puolet kasvoista ja käsivarresta maalattuina. Mikä näytti mielestäni ihan sika makeelta! Ei se tapahtumakaan ollut mikään pettymys. Se pidettiin vanhassa eläintarhassa ja siellä oli paljon erillaisia esityksiä, koristeita ja happeningia.

Sunnuntaina olikin sitten aika palata kotiin. Taxi kommelluksesta huolimatta kotimatka sujui hyvin! Ibizan lentokentältäkin löyty ihan kunnon klubi...:--D

Ibiza oli kyllä ihan mahtava paikka ja jos tykkää juhlia niin se on ihan ehdoton pakko reissulistalla! Tosin muistakaa varautua että ne tapahtumat eivät ole todellakaan mitään halpoja, joten säästäkää paljon rahaa mukaan..

Janica

1. Wou mitä kuvia ! En kyllä malta oottaa että ite pääsen tonne !! :) Vitsi mikä matkakuume 8)

1. Kiitos :) Vitsi oon kade, mut hei hyvää matkaa!

2. Ihana Ibiza!! Toi saari on kyllä ihan mieletön, ei pelkästään niiden käsittämättömien bileiden vuoksi vaan myös just niiden hippimarkkinoiden, upeiden biitsien ja ainutkertasen yleisfiiliksen takia<3 take me back to ibizaaaaaa