22.1.2015

Thursday's outfit

Outfit:
Kengät: Brisbane | Toppi: Carlings | Housut: BikBok | Korvakorut: Lahja

Oon nyt viimeaikoina oikeesti yrittänyt panostaa enemmän mun pukeutumiseen, myös näin arkisin. Vaikka tänäänkin mun asu oli aika simppeli niin pidin siitä kovasti. Mitäs mieltä te olette? Koska liian usein mun päällä nähtiin vain samoja vaatteita ja korujakin käytin tosi vähän. 


Mielestäni oon onnistunut ihan kivasti, harmi vaa ett harvoin pääsen kuvailee asujani.  Aattelinkin jos seuraavaksi hankkisin kamerajalustan ja kaukolaukaisimen kameraan, niin vähän helpottuis tää homma. Onneks mulla on kuitenkin tällä hetkellä Laura tässä naapurissa, ketä on toimii mun kävelevänä jalustana . Mutta hei, mun pitääkin kiirehtiä takaisin kouluhommien pariin.. Toivottavasti teillä on ollut hyvä päivä!

Janica

4 kommenttia: